Flormar Passionate Dots Eyeshadow Paleti ile Makyaj

09:00


Merhaba! Bugün Flormar'ın Passionate Dots Eyeshadow Paleti ileyiz.

Uzun zamandır elimde bu far paleti var ama ben hep nasıl ne şekilde kullansam diye düşünmekten tereddütte kalıyordum. Kimine göre iddialı bir renk skalası var ve evet benim de günlük makyajımda kullanabileceğim bir palet değil. Palette bulunan beyaz renk hariç tüm farlar içerisinde parıltı var. Günlük makyajımda daha çok mat farlar kullandığım için kenarda kullanılmayı bekleyen bir far paleti oldu benim için.                                 

İçerisinde 8 adet far bulunan bu palette kimi renkler yoğun pigment içerirken kimisi pigmentten yoksun. Daha detaylı incelememi isterseniz yorum olarak benimle paylaşmayı unutmayın. Ben şimdi sizleri bu palet ile yaptığım göz makyajımla başbaşa bırakıyorum. Kullandığım renkleri ürün fotoğrafı üzerinde işaretledim. - Ek olarak, göz kapaklarımın dış köşesine baz ve hafif dumanlı bir görüntü vermesi için başka bir paletten siyah far kullandım.

                                   




You Might Also Like

2 YORUM

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yeşil ve moru aynı karede sevmedim. Çok güzel gözlerin var. Yeşil, turuncu ve sarıyı dene.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe