Vintage 50's Make up | 50'ler Makyajı

09:00

 Hey!
Bugün sizlerle 50'ler makyajı deneyimimi paylaşmak istedim. Araştırmama göre temiz bir ten, keskin eyeliner ve kırmızı ruj o dönemlerde çokça meşhurmuş. Ha bir de olmazsa olmaz ben <3

İlk olarak cildimi nemlendirdim daha sonra Flormar Eyeshadow 07 Far Paleti ile kontör işlemini sadece elmacık kemiklerimin altına uyguladım. İnce bir yüz hattı önemli galiba bu makyajda. Kapatıcı olarak Loreal Perfect Match (04) Concealer'ı kullandım. Aydınlık bir görüntüyü bu ürünle sağladım.

Göz makyajında ise 1 numara da bulunan STUBBORN rengini göz kapağıma uyguladım. Daha sonra 2 numara da bulunan SCHITZO rengi ile hafif bir gölgelendirme işlemi yaptım. 3 numara bulunan SASSY rengiyle de göz pınarlarımı, elmacık kemiklerimin üstünü, dudak kalbi denen V şeklindeki yeri ve burnumun üzerini aydınlattım. Yalnız çok pigmentli bir ürün olduğu için aman dikkat elinizin ayarı kaçmasın.





Eyeliner görevini Maybelline Gel Eyeliner'a bıraktım. Görevini başarıyla tamamladığını düşünüyorum :$ Keskin bir bitiş sağlamaya çalıştım umarım olmuştur. Eyeliner zor iş anam.
Yine aynı ürün ile alt kirpik diplerime ince bir çizgi çizdim fakat göz pınarlarıma doğru olan kısmına değil! Marilyn Monroe makyajında öyle gördüm. Yanlışsam söyleyin :*










Ruj olarak seçimim ise Golden Rose Velvet Matte serisinden 18 numara!
Ben bu seriye aşık oldum, aşıhsın.




Maskarımı çekip, allığımı da sürdükten sonra ben tamamım. Ha "beni" unutmayalım :)




















Dipnot: Ürün görselleri internet üzerinden alınmıştır.

You Might Also Like

0 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe