Alışveriş | İndirim - Bayram İndirimi

14:47

Hey! Son zamanlarda yapmış olduğum alışverişleri şimdi seninle paylaşıyorum! Aralarında dayanamayıp kullanmış olduğum ürünler var. En son dün aldıklarımla birlikte toplam 10-15 günlük bir süre içerisinde kozmetiğe döküldüğüm ürünlere geçiyorum öyleyse. Aralarından yorumlamamı istediğin ürünler varsa bana yorum olarak bırakmayı unutma lütfen :*

Golden Rose'un piyasaya çığ gibi düştüğü Velvet Matte serisindeki rujlardan renklerini gözüme çarptırdığım ürünler bu fotoğrafta. Cosmetica.com'dan aldığım rujların birim fiyatı tam olarak 9,90 tl idi.  


Şampuan arayışım son hızla devam ediyor. Saçları kızıl yaptığımdan bu güne delirircesine dökülen saçlarıma RedOne'ın bu ürünü bakalım iyi gelecek mi? Ben de çok merak ediyorum henüz kullanmaya başlamadım.


  NOTE markasından ilk ürünlerim. Dudak kalemi de almıştım fakat kargaşadan nereye attığımı bilmiyorum. Kullanıp memnun kalanlarınız var mı? Şuan için sadece fondöteni kullandım ve detaylı incelemesini ayrı bir yazıda paylaşacağım:*

 
Rimmel'in Wake Me Up Concealer'ını denemek bugünlere kısmetmiş, spoiler vermem gerekirse beklentilerimi karşılayan bir ürün olmadı. İlk izlenimim bu şekilde. Loreal True Match Concealer ise benim vazgeçemediğim tek kapatıcı şuan! Stoklama taktiğimden de anlaşılmıştır zaten :)


The Balm markasının gündeme deli gibi yapışan Meet Matt(e) Huges rujlarından bulabildiğimi aldım. Committed ve Charming'i bulamadım ağlıyorum...


Ve son olarak da aldığım diğer ürünler bu fotoğrafta. İçlerinden Balm Shelter'ı denemek dün kısmet oldu, ilk izlenimim ise yumoş bir cilt diyorum. Tabi her ciltte aynı reaksiyonu gösterir mi bilemeyeceğim.

Kozmetiğe ne zaman dur diyeceğim bilemiyorum ama hayat kısa o ruju al yani:) Öpüyorum çok.

You Might Also Like

2 YORUM

  1. Harika bi yazı olmuş ya :) Güle güle kullan hepsini, golden rose velvet rujlar benimde favorim, rimmel wake me up kapatıcıyı bende günlük olarak kullanıyorum pek kapatıcılık vermiyor, hani aman gözaltıma bişey sürmedim olmasın diye falan sürmek için herhalde pek bir etkisi yok yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine çok sevindim!
      aynen rimmel wake me up olsa da olur olmasa da olur bir kapatıcı, golden rose velvet matte serisindekiler de fiyat performans açısından beğenilir bir ürün :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe