The Balm Meet Matt(e) Hughes Devoted

20:53


Hey!
Bugün ki konuğumuz The Balm markasının Meet Matt(e) Hughes serisinden Devoted.
Ruj konusunda gözümü hiç kırpmadan kırmızının her tonuna saldıran biri olarak The Balm Meet Matte Hughes serisindeki likit formdaki mat rujlar beni bu konuda frenledi. Günlük makyajımda bu seriden vazgeçemez oldum ki indirim zamanında diğer tonlarını da almak için can atıyorum.

Gloss ve likit yapıdaki rujlardan illallah ettiğimden pek sıcak kanlı yanaşmadım bu ürünü almak için. Şimşek gibi sosyal medyada gürledikçe gürledi, cidden övgüleri hakeden bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ürünü sürdükten sonra saniyeler içerisinde matlaşıyor, onu da geçtim dudağa zınk diye yapışıyor yeme içme sırasında olabildiğince az dökülmeler meydana geliyor. Tam anlamıyla deli gibi yağlı bir yemek yemiyorsanız hiçbir probleminiz yok. Çay için, kahve için, salata yiyin, sabah sürün akşam eve girin.. Hiçbir şekilde tazeleme ihtiyacı duymuyorum. Ve bulaşma, bozulma, dağılma yapmıyor.

Ürün fırçası hafif eğimli bu sayede daha rahat bir şekilde rujumu sürebiliyorum. Ve ürün tek kat ile örtüyor. The Balm markasından eğer ruj almak isterseniz sadece bu seriye bakın diyorum, açık konuşmak gerekirse dudak kategorisinde sadece bu serisini beğendim. Bu seriyi de patlatmışlar yani beğenilmeyecek gibi değil.
Senin Meet Matte Hughes serisi ve marka için yorumların neler? Lütfen benimle paylaşmayı unutma:*

Youtube'da favori ürünlerimden bahsettim, istersen buraya tıklayarak izleyebilirsin.

You Might Also Like

1 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe