Pastel Day Long Lipcolor Kissproof | 15

20:45


Hey!
Pastel markasının bebeği olan likit mat ruj serisinden ilk ürünüm 15 numara oldu!
Delirircesine kahverengi mat ruj arayışlarıma bu markanın serisindeki rujla son buldu. Thanks to you!
Önerileriniz için çok teşekkür ediyorum yeniden.


İster günlük ister gece makyajınızda kullanın bu ruj her türlü üstesinden gelir. Doğal bir kahve tonuna sahip. Ne sizi ölü gösteriyor, ne de "hi guys!" gibi bir ifadesi var. Çok temiz, çok sade, en doğalından bir MAT üstüne basa basa söylüyorum yeniden, MAT LİKİT RUJ. 


Ürünün matlığından konu açılmışken içerikten bahsediyim biraz da, rengini o kadar övdük bakalım. 
Şimdi olay tam olarak şöyle oldu;
KURU ÇATLAMIŞ DUDAKLARA bu ruju sürmüyoruz önce bir peeling yapıyoruz. Yoksa o dudaklar bir portakal kabuğu görüntüsündeki çatlaklar ile size selam veriyor. Yaptım biliyorum.
Ürün içeriğinde matlaştırma özelliği olduğundan ruj kendi kendini dudağınızda kurutuyor, bu durumda dudaklar daha fazla kuruyor o yüzden kullanıma dikkat.
Gün içerisinde kalıcılığı ise 10 üzerinden 7.5. Ruj tazelemeyi sevmeyen biri olarak en dikkat ettiğim konu bu oluyor. Beni de bu durumdan Pastel Day Long Lipcolor Kisproof 15 numara kurtarıyor.


Sizin favori rujlarınız hangileri? Bu ürünü kullanıp memnun kalan var mı?


You Might Also Like

0 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe