portakalrengi.com alışverişim

14:23

Hey!
Bugün biraz yeni keşfim olan portakalrengi.com sitesinden ve aldığım ürünler hakkında bahsedeceğim. Öncelikle portakalrengi.com dermokozmetik ve kozmetik ürünlerinden, saç bakım, vücut bakım başlıkları altında geniş bir yelpazeye sahip online alışveriş sitesi.
Kargo süresi ve kargo gönderiminde çok başarılılar. Hızlı gönderimleri bir yana ürünler kırılmaya karşı önlem alınarak teslim ediliyor ki bu özellikleri ile beni kalbimden vurdular.

Ben ilk alışverişimde Institut Esthederm Eau Cellulaire Spray ve Annagaspi BB Krem'i tercih ettim.


Institut Esthederm Eau Cellulaire Spray
Bu sprey cildin nem ve mineral dengesini sağlayarak daha sağlıklı bir cilt görünümü vaad ediyor. Makyaj öncesi, sonrası ve makyamı sabitlemek gibi birçok alanda kullanabiliyorum. Henüz birkaç kere deneme fırsatım oldu ve ferahlatıcı bir etkisi olduğunu söyleyebilirim.

Annagaspi BB Krem
Leke giderici BB krem iddiası ile satışlarda olan Kore markası bir ürün. Nemlendirme etkisi yüksek ve sağlıklı bir cilt görüntüsü veriyor.


Ayrıca portakalrengi.com 'u incelerken aklım La Roche Posay ürünlerinde kaldı. La Roche Posay Hydreane Kuru ve Hassas Ciltler için Nemlendirici Bakım Kremi 'ni aranızda kullanan varsa bana görüşlerini yorum olarak bıraksın lütfen:)

portakalrengi.com sitesine şuradan ulaşabilirsin:  http://www.portakalrengi.com/




You Might Also Like

0 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe