Watsons | Rimmel London Alışverişim

20:53


Merhaba!
Son zamanlarda yapmış olduğum alışverişimi parçalara ayırarak paylaşıyorum. İlk parçam Watsons Türkiye şubelerinden bulabileceğiniz Rimmel London markasından!

Rimmel London Lash Accelarator Endless Mascara 
Hatırladığım kadarıyla geçen sene çığ gibi satışlara düşen Rimmel'in bomba ürünlerindendi. O zamanlar aldığımda yorumunu yapmak kısmet olmamıştı. Memnun kalarak yeniden aldım. Kullanılmayı bekleyen maskaralarım arasında masum masum beni bekliyor. Fiyatı 20 küsür olması lazım.

Rimmel London Scandaleyes Extreme Mascara 
Kasa önü indirimlerinden 9.90 tl'ye aldığım diğer bir ürün. Henüz kullanmak nasip olmadı ama kalbimi fethedecekmiş gibi duruyor.

Rimmel London Scandaleyes Nude Rengi Göz Kalemi
Tüm sosyal medyada yankılanan bu nude rengi göz kalemini sonunda bende buldum ve aldım! Gözlerinizi daha büyük ve aydınlık göstermek isterseniz ihtiyacınız olan tek şey burada!

Rimmel London Stay Matte Pudra
Bendeki rengi transparan. Henüz transparan pudra kullanmayan mis okurlarım, bence transparan en doğru seçim. Birçok high end ürün ile dupe gösterilen bu pudrayı makyajınızı sabitlemek için kullanabilirsiniz.

Sizin son zamanlarda yaptığınız favori alışverişler neler?

You Might Also Like

0 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe