Maybelline The Falsies Volume Express Black Drama Mascara

14:13


Mmm. Merhaba!
Kirpiklerime uygun maskarayı yıllar sonra bulmanın sevinci ile hepinize kucak dolusu öpücükler gönderiyorum. Son zamanların favori ürünü benim için. Birkaç kusuru olsa da affola kimse dört dörtlük değil yani, değil mi!? Tasarımı ne kadar tombiş gibi gözükse de üst kısımda bulunan dantel görünümlü ( sanırım dantel deseni ) bölümü ile tam bir salon kadını maskarası değil mi sence de:)))


Son zamanlarda elimden düşürmediğim bir rimel oldu benim için. İlk kullanımda biraz ıslak bir yapısı vardı, yani ürünü kullanmaya önyargı ile başladım ama neyse ki en büyük aşklar nefretle başlar <3

Kirpikleri semaya bakan kadınlara oldum olası özenmişimdir, benimkiler tabiri caizse tam bir pırasa görünümünde. Kirpik makası - kıvırma aleti - kullansam bile kısa zaman içerisinde sönüp kendi haline dönen yaramazları yola getiren bir ürün oldu. Hacim - dolgunluk - katmasıyla beraber kirpiklerin olduğundan uzun gözüksün istiyorsan denemen gereken ürünler arasında diyorum.

Hepinizi öpüyorum.
YouTube kanalımdaki son videoyu izlemek istersen şuraya tıklayabilirsin.

You Might Also Like

0 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe