The Balm Shelter Tinted Mousturizer SPF18 | Light Clair

19:46


Merhaba, merhaba ve yeniden hepinize kucak dolusu bir merhaba!
Bugün  The Balm'ın meşhur ürünlerinden Balm Shelter bizimle. Kışa veda sırasında aldım diye hatırladığım bu ürün hakkında konuşmak için çok geç mi? Bence değil. O zaman konudan farklı yerlere sapmadan hemen sizinle görüşlerimi paylaşıyorum. Şimdi olay şöyle;

" Cildimde olağan üstü kusurlar yok (ya da var) diyorum ama yinede günlük makyajımda cildimi yoğun fondöten bazlı ürünlerle yormak istemiyorum. Hani böyle kusurlarımı tamamen kapatsın beni biblo gibi göstersin istemiyorum, sonuçta düğüne ya da davete gitmiyorum. Günümü kurtarıcı hafif bir ten makyajı için ürün arıyorum." diyenler bu ürüne kulak versin çünkü bu ürün tam bizlik.
Sade bir ten makyajı için tercih edebilecek ürünler arasında. Kapatıcılık konusunda sizi hayrete düşürecek olağan üstü beklentileriniz olmasın. Çok hafif bir renk eşitliği ile cildinizin daha sağlıklı görünmesini sağlıyor eğer kusurlarınızın tamamen kapanmasını istiyorsanız alternatif bir kapatıcı ile sorunlu bölgeniz üzerine sürerseniz, hem cildiniz yorulmamış hem de "no-makeup makeup (yok gibi makyaj)" yapabilirsiniz.

Güneş ışınlarının cildimizde bıraktığı güneş lekerini önlemek amacıyla SPF18 içermeside ürünün ayrı bir güzelliği( tabi İstanbul gibi bir şehirde yaşıyorsanız SPF18 size yeterli olacaktır.).

Ürünün renk yelpazesi fazla olmamasına rağmen, cilt renginize uygun aralığı üründe bulabilirsiniz. Cildinize yakın tonları seçtiğinizde yine cildinizle bütünleşerek eşit bir görüntü oluşturuyor.

Eğer yağlanmaya meyilli bir cilt yapınız varsa üründen kova kova sürmek yerine yüzünüze yedirerek az miktarlarda sürün. Ne kadar çok sürerseniz o kadar çok kapatmıyor, denendi :)

Ürün hakkında sorunuz varsa yorum olarak benimle paylaşmayı unutmayın lütfen.
Balm Shelter'a muadil ürünleriniz varsa öğrenmekten mutluluk duyarım, öpüyorum:*

You Might Also Like

1 YORUM

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe