Uygun fiyatlı turuncu tonlarda far/allık arayanlar buraya!

22:52

Merhaba merhaba merhaba! 
Son zamanların yeni hiti olan turuncu-kahve alt tonlu far arayan arkadaşlarım, elimizdeki allıkları neden değerlendirmiyoruz? Deli gibi sağda solda 'turuncu far var mı?' diye sorup soruştururken saçma sapan paletler içerisinde pembe-turuncu yansımalar olan farlarla bile karşılaştım. Kullanmayacağım paletleri alıp kenara atmaktansa şöyle makyaj malzemesi zulamı bir alt üst ettim ve  Flormar markasının bu ürününü gördüm ve "evvet aradığım işte bu" dedim.
Kullanmadığınız ya da kullandığınız turuncu tonlarda bir allık varsa far olarak kullanmanın tam zamanı!


Ürün yüz makyajımda beni pek tatmin etmesede, göz makyajımda son zamanlarda vazgeçemediklerimden oldu. 

İçerisinde hafif parıltılar olmasına rağmen mat farları aratmayan bir yapıya sahip. Yaz aylarında eyeliner sür çık rutininden sıkıldıysanız denemeniz gereken bir makyaj tarzı diye düşünüyorum. Far bazı ile kullanıldığında rengini daha canlı verdiği için bir baz kullanmanızı öneririm. Baz ile kullanıldığında gün içerisinde dağılıp pul pul olmasını da engellersiniz jilet gibi olur piremses gibi olur çokta güzel olur. Şuraya tıklayarak turuncu göz makyajıma bakabilirsiniz. Flormar Pretty Compact Blush P111 Coral isimli ürünün fiyatını 8 ile 12 TL arasında değişiyor. 
Sorularınızı ve görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın, teşekkürler!

You Might Also Like

2 YORUM

  1. Fondoten içinde birşey önerir misin

    YanıtlaSil
  2. Eski yazılarda mutlaka vardır, uzun süredir fondöten kullanmıyorum.. Yeni ürün denersem mutlaka paylaşırım:*

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe